وزیر ارشاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد «در آغوش درخت» در راه چین جشن تولد ۴۵ سالگی هانیه توسلی + عکس خبرنگاران مشهد، نائب‌الزیاره خبرنگاران شهید غزه شدند + فیلم اکران مستند امیدبان در سینما مهر کوهسنگی مشهد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کپی برابر محرومیت؟ | ماجرای کپی‌برداری از یک نمایشنامه و واکنش‌ها به حکم شورای نظارت بر تئاتر مشهد کنسرت «پازل» روی صحنه سالن میلاد + زمان برگزاری آلبوم شریفیان در میان بهترین‌های سال ۲۰۲۴ مجله سانگ لاینز آلبوم «برهان من» منتشر شد ویژه‌برنامه‌های تلویزیون در ۱۴ و ۱۵ خرداد + زمان پخش مهران مدیری با «ساعت ۶ صبح» در راه سینما «جان برنساید» نویسنده اسکاتلندی درگذشت فراخوان هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد + جزئیات بهروز افخمی «فرزند صبح» را به هوش مصنوعی می‌سپارد همه‌چیز در مورد سریال «در انتهای شب»، سریال جدید پارسا پیروزفر + بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش این جای خالی دیگر پر نمی‌شود ماه آسمان نگارگری | درباره استاد «رضا بدرالسما» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مجری شبکه نسیم متهم به قتل شد!

  • کد خبر: ۱۵۸۸۵۱
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
مجری شبکه نسیم متهم به قتل شد!
در قسمت فردا شب برنامه مسابقه جنایی معمایی «سرنخ» آریا طاهری مجری تلویزیون به قتل یک بازیگر معروف متهم می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در قسمت جدید مسابقه جنایی معمایی «سرنخ» آریا طاهری که در صحنه ضبط یک فیلم، حین شلیک نمایشی به بازیگر روبرویش، به علت وجود گلوله واقعی در اسلحه به قتل متهم شده، از خودش دفاع می‌کند.

این مجری و دو تن دیگر در این پرونده متهم به قرار دادن گلوله واقعی در اسلحه هستند و کارآگاه با همراهی دستیارانش می‌کوشد حقیقت را برملا کند.

در این مسابقه تاکنون به پرونده‌های قتل و سرقت پرداخته شده، اما با اقبال مخاطبان پرونده‌های جدید و متنوعی نظیر آدم‌ربایی، سرقت از موزه، جعل و کلاه‌برداری نیز به «سرنخ» رسیده است.

در این برنامه سعی بر آن است که برخی از پرونده‌های واقعی پلیس آگاهی تبدیل به چالشی برای شرکت‌کنندگان به عنوان دستیار کارگاه شود و در هر قسمت دو نفر دستیار به کمک کارآگاه آمده و پس از دریافت پرونده با بازجویی منطقی متهمان بر اساس دلیل اتهام و سرنخ‌های موجود باید به پاسخ منطقی و درست دست پیدا کنند.

اجرای نقش کارآگاه و دانای کل داستان بر عهده محمدرضا رهبری است و این برنامه با مشارکت موسسه فرهنگی هنری ناجی‌هنر ساخته شده است.

«سرنخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آریا طاهری روز‌های فرد محدود ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود و روز‌های زوج ساعت ۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ بازپخش می‌شود.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->